با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش مصرف رسانه‌ای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران

غلامرضا اناری؛ حمید قاسمی

دوره 9، شماره 2 ، آذر 1399، ، صفحه 97-114

https://doi.org/10.30473/arsm.2020.53433.3294

چکیده
  هدف این تحقیق بررسی نقش مصرف رسانه‌ای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران با ارائه الگوی کاربردی بود. در این تحقیق از روش پیمایش کمی و مدلیابی معادله ساختاری استفاده شد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش آموزان 11 تا 19 ساله کل کشور بود که با استفاده روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای تعداد ...  بیشتر